Kokemuksia osteopaattiopinnoista Osteopatiakoulu Atlaksessa

Osteopaattiopinnot tuovat lisäymmärrystä ja lisäosaamista aiemman osaamisen tueksi

Hanna Kärävä-Holma on opiskellut osteopaatiksi aiempien ammattien lisäksi.

”Olen ehtinyt tekemään yhden uran sosiaalialalla varhaiskasvatuksen, iltapäiväkerhotoiminnan sekä sijaishuollon parissa. Peruskoulutukseltani olen sosionomi. Kokonaisvaltainen terveydenhoito on kiinnostanut minua aina ja aloitin homeopatiaopinnot vuonna 2000. Valmistuttuani homeopaatiksi toimin sekä yrittäjänä, että sosiaalialan töissä. Laajensin pikkuhiljaa osaamistani asiakastarpeiden sekä oman kiinnostukseni mukaan. Työkalupakissani on nyt useita lisäkoulutuksia, joilla voin tukea asiakkaitani. Asiakaskuntaani kuuluvat kaikenikäiset ihmiset sekä lemmikkieläimet.

Osteopaattiopinnot Atlaksessa aloitin vuonna 2015 siksi, että tahdoin saada lisäymmärrystä kehon hoitamiseen. Valitsin Atlaksen siitä syystä, että se tarjosi korkeatasoista monimuoto-opetusta. Osteopaattiopinnot avasivat heti väylän aistimaan kehoa hyvin syvällisellä tasolla. Olen kokenut, että homeopatian ja osteopatian yhdistelmä on mitä mainioin tapa auttaa asiakasta ylläpitämään terveyttä sekä tuomaan pintaan hoidettavaksi kaikkea sellaista, mikä on ollut terveyden esteenä.”

Valon Huoneet Taavetinkuja 8 00300 Helsinki

www.valonhuoneet.fi