Koulutustilamme ovat vuokrattavissa koulutus- ja kokoustarkoituksiin. Koulutustiloina ovat kaksi luokkaa. Yksi luokkatila on max 28 hengelle. Luokat ovat yhdistettävissä yhdeksi isoksi tilaksi.  Yhden tilan koko on n. 75 neliötä. Sijainti erinomaisella paikalla Espoon Iso Omenassa hyvien bussi- ja metroyhteyksien varrella. Käytössä ovat myös Iso Omenan parkkihallit.

Välineistö:

AV -välineistö, sis. projektori ja äänentoisto, fläppitaulu, 12 säädettävää pöytää / hoitopöytää (ei sähkö), 26 tuolia

Tarjoilut:

Halutessasi voit tilata tarjoilut meiltä: 6,14€ + alv 14% / henkilö / päivä. Tarjoiluun sisältyy kahvi, tee, hedelmät ja pähkinät.

Hinnasto:

Tilavaraus arkipäivänä 120€ + alv 24%. Tilavaraus viikonloppuna/pyhäpäivänä 175€ + alv 24%. Tilat vuokrataan kokonaisina päivinä.

Varaus:

Tilavuokrausten kyselyt ja varaukset: juha-matti.laamanen@atlascollege.fi. Kirjaathan tarpeesi mahdollisimman tarkkaan, niin voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla! Kirjaa ainakin:

* ajankohta

* henkilömäärä

* koulutuksen luonne

* hoidatko tarjoilun itse vai ostatko tarjoilun meiltä

* laskutusosoite

* kellonaika, milloin toivot ovenavauksen

Saat sähköpostia, kun olemme vahvistaneet varauksen.

Laskutus ja peruutus

Tilavuokrauksen lasku erääntyy 8 viikkoa ennen tilavuokrauksen ajankohtaa. Tilavuokralaskun yhteydessä veloitetaan myös tarjoilut. Mahdollinen peruutus tulee tehdä ennen laskun lähetystä tai lasku veloitetaan kokomääräisenä. Mikäli vuokraajalla on tarve laskutussopimukseen, lisätään laskuun laskutuslisä.