Kokemuksia osteopaattiopinnoista Osteopatiakoulu Atlaksessa

Monimuoto-opiskelu sopii työn oheen

Anna Eroma on opiskellut Osteopatiakoulu Atlaksessa valmistuen osteopaatiksi vuonna 2023.

”Valmistuin 2011 personal traineriksi ja olen tehnyt liikunta-alan töitä siitä lähtien päätyökseni. Halusin kuitenkin kouluttautua lisää ja oppia enemmän anatomiasta ja fysiologiasta, joten aloitin hierojaopinnot Atlaksessa vuonna 2016. Siitä jatkoin Atlaksen manuaalisten taitojen koulutukseen, joka kesti vuoden. Nälkä kasvaa syödessä ja halusin oppia lisää, joten luonnollinen siirtymä oli jatkaa Atlaksessa osteopaattiopintoihin. Avasin oman toimipisteeni 2016, jossa olen tehnyt valmennuksia ja hoitotyötä siitä lähtien.

6 vuotta tuli opiskeltua Atlaksessa ja voin lämpimästi suositella koulua. Itselle tärkeintä oli opiskelukaverit ja meistä hioituikin tiivis ryhmä. Opiskelukavereista on muodostunut rakkaita ystäviä. Opettajat ovat ammattitaitoisia ja lähijaksoilla oppimisen lisäksi meillä oli hauskaa ja rentoa.

Monimuoto-opiskelu vaatii tietysti halua opiskella sekä tiettyä itsekuria opiskella itsenäisesti. Tämä opiskelutapa toimi itselleni todella hyvin! Suosittelen Atlasta niille, jotka tykkäävät opiskella töiden ohella.”

Anna Eroma, Pulu Garage

Puistokaari 3, 00200 Helsinki

Mikäli haaveilet osteopaattiopinnoista

Lue lisää alkavista opinnoista

Tilaa lisätietoja koulutuksesta sähköpostitse

Varaa keskusteluaika ja kysy opinnoista

Tilaa uutiskirje

Ota tulevaisuutesi omiin käsiisi ja valitse itse opiskelupaikkasi –

Tilaa tästä Atlaksen uutiskirje ja pysyt ajantasalla Atlaksen järjestämistä koulutuksista.