Ammattitaidon kehityksen aika

Milloin on paras aika ottaa seuraava askel urallasi ja hakea osteopaattiopintoihin?

Toukokuussa on hyvä hetki tarkastella omaa kalenteria ja miettiä tulevaa:

miten olen huolehtinut omasta ammattitaitoni kehittymisestä tähän mennessä

miten aion nostaa omaa osaamistani korkeammalle, jotta erotun muista tekijöistä

milloin teen hinnan korotukseni ja millä perusteella

Osteopaattiopinnot tarjoavat laajan kattauksen tietoa ja taitoja, jotka parantavat radikaalisti ammatillista osaamista ja palveluidesi laatua. Osaamisen ja taitojen nousu motivoivat tekemään työtäsi, sekä mahdollistavat tekemään hinnan korotuksia perustellusti.

Toukokuu on kuukausi, jolloin on jo hyvä käsitys kuluvan vuoden kulusta ja pystyt hyvin suunnittelemaan tulevaa. Toukokuussa hakeminen osoittaa sitoutumista henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kehitykseen. Kun hakee opintoihin toukokuussa, antaa itselleen riittävästi aikaa valmistautua tulevaan opiskeluun. Ennakointi myös rauhoittaa mieltä ja auttaa käytännön asioiden suunnittelussa. Kun haet toukokuussa, sinulla on koko kesä aikaa valmistautua syksyn opintoihin.

Valmistuneiden opiskelijoiden kokemukset puhuvat puolestaan

”Opinnot ovat kokonaisuudessaan huolellisesti suunniteltuja, jonka päämääränä on valmistaa meidät osteopaateiksi, ja minusta tämä onnistuu koulussa erittäin hyvin,”

”Ammattitaitoiset opettajat, jotka todella osaavat innostaa uuden oppimiseen.”

Mikäli sinulla on kysymyksiä, varaa keskusteluaika ja saat henkilökohtaista apua ja vinkkejä!

Varaa keskusteluaika ja kysy opinnoista

Hae osteopaattiopintoihin

Tilaa lisätietoja koulutuksesta sähköpostitse

Tilaa uutiskirje

Ota tulevaisuutesi omiin käsiisi ja valitse opiskelupaikkasi –

Tilaa tästä Atlaksen uutiskirje ja pysyt ajantasalla Atlaksen järjestämistä koulutuksista.