Kokemuksia osteopaattiopinnoista Osteopatiakoulu Atlaksessa

Osteopaattiopinnoista kutsumusammattiin

Katja Muhli on opiskellut Osteopatiakoulu Atlaksessa valmistuen osteopaatiksi vuonna 2020.

”Osteopatia on tuonut todella hyvän lisän aikaisempaan osaamiseeni. Tieto ja näkemys ihmiskehosta on lisääntynyt. Työskentely osteopaattina on erittäin monipuolista, mielenkiintoista ja antoisaa. Hoito on kokonaisvaltaista ja jokainen asiakas huomioidaan yksilöllisesti.

Osteopaattikoulutus Atlaksessa on monipuolista ja laadukasta. Pohjakoulutuksen huomioiminen näkyy opetuksessa, sillä opetus ei lähde alusta ja perehdyttää syvemmälle toimien näin jatkokoulutuksena aiempaan ammattiin. Olen oppinut kuuntelemaan asiakkaan kehoa, jolloin hoito on tehokasta ja välitöntä. Parasta työssäni ovat onnelliset ja tyytyväiset asiakkaat. Esimerkkinä pitkäaikaisesta kivusta kärsivät henkilöt, jotka ovat saaneet helpotusta kipuun osteopatiasta. Asiakkaitani ovat kipuongelmaiset, mutta myös muista ongelmista kärsivät asiakkaat.
Nautin jokaisesta hetkestä osteopatiaa tehdessäni ja mitä enemmän osteopatiaa teen, sen enemmän siitä innostun. Päivääkään en ole katunut ja olen erittäin onnellinen ja ylpeä, että olen löytänyt itselleni osteopatiasta kutsumus ammatin.”

Työskentelen toiminimellä Cranion kehonhuoltopalvelut Oy nimisessä yrityksessä Espoossa.

Itsehallintotie 6 02600 ESPOO

Ajanvaraus: 050 412 1100 tai nettiajanvarauksen kautta.

Mikäli haaveilet osteopaattiopinnoista

Lue lisää alkavista opinnoista

Tilaa lisätietoja koulutuksesta sähköpostitse

Varaa keskusteluaika ja kysy opinnoista