Kuinka pitkään sinulla on varaa jatkaa tekemistäsi nykyisellä tulotasollasi?

Jos mietit, kannattaako aloittaa nyt aloittaa osteopaattiopinnot vai odotella, tarkastele asiaa lukujen valossa, jotka puhuvat puolestaan:

Hierojana ansaitset 45€ jokaisesta 45 minuutin hieronnasta. Tehdessäsi maltilliset 4 asiakasta 5 päivänä viikossa:

20 asiakasta viikossa tarkoittaa 3 600€ kuukausituloja.

Vuodessa (11 työkuukautta), se on yhteensä 39 600€.

Osteopaattina ansaitset 80€ samasta 45 minuutin ajasta. Tehdessäsi maltilliset 4 asiakasta 5 päivänä viikossa:

20 asiakasta viikossa tarkoittaa 6 400€ kuukausituloja.

Vuodessa (11 työkuukautta), se on yhteensä 70 400€.

Erotus yhdessä vuodessa on 30 800€, mikä on lähes koko neljän vuoden osteopaattikoulutuksen hinta, n. 32 000€.

Jos mietit, kannattaako aloittaa nyt vai odottaa mieti mikä odotuksen hintalappu on. Onko sinulla varaa siihen, että jokainen odotusvuosi menetät tuloja itseltäsi 30 800€?

Kuinka kolme hierontaa viikossa voi kattaa osteopaattikoulutuksen?

Mietitkö, miten voisit rahoittaa osteopaattikoulutuksen? Saatat yllättyä siitä, kuinka saavutettavissa se todella on. Sinun ei tarvitse saada lottovoittoa – ratkaisu löytyy nykyisestä ammatistasi.

Kolme hierontaa viikossa = Osteopaattikoulutuksen opintomaksu

Kuvittele, että teet viikossa kolme tunnin mittaista hierontaa hintaan 60€ / hoito. Tämä tarkoittaa viikossa 180€ ja  kuukaudessa 720€. Osteopatiakoulu Atlaksen lukuvuosimaksun voi maksaa 12 erässä, mikä on 699,77€. Toisin sanoen kolmella hieronnalla viikossa maksat osteopatiaopintosi!

Esimerkki:

3 x 60min hieronta = 180€ viikossa. Kuukaudessa: 720€.

Osteopaattikoulutuksen lukuvuosimaksu kuukausittain maksettuna: 700€.

Oletko ajatellut “Aloitan opinnot sitten, kun…”

Oletko ajatellut, että jokainen päivä, jonka lykkäät opintojesi aloittamista, on päivä, jolloin lykkäät myös korkeamman tulotason saavuttamista? Taloudellisesta näkökulmasta tarkastellen; mitä nopeammin aloitat opintosi, sitä nopeammin saavutat korkeamman tulotason pysyvästi eli korkeamman tulotason. Testaa omilla työtunneillasi ja hinnastollasi yllä ensimmäistä laskukaavaa ja näet millainen tulotason vaikutus sinulla on!

Tämä blogi on kirjoitettu taloudellisesta näkökulmasta; opintojen myötä saat tietenkin huikean määrän ammattitaitoa ja motivaatiota työhösi, yhteisöstä ja tuesta puhumattakaan!

Lopeta sitkuilu ja aloita matkasi osteopaatiksi jo tänään – tutustu koulutusohjelmiimme ja hae nyt!