Liikuta lasta lantiossa raskauden aikana -koulutus

Koulutus on erityisesti raskaana olevien kanssa työskenteleville suunnattu anatomian, fysiologian, kehotasapainon, sikiön optimaalisen tarjonnan ja synnytykseen valmistautumisen kokonaisuus.

Kurssilla opiskellaan raskaana olevan lantion tasapainottamista sekä sikiön optimaalisen asennon edistämistä ja tukemista niin kädentaidoilla kuin erilaisilla harjoittella.

Koulutukset on suunnattu kätilöille, kätilöopiskelijoille, lääkäreille, doulille, terveydenhoitajalle, synnytysvalmentajille, fysioterapeuteille, osteopaateille ja aiheesta kiinnostuneille. Huomioithan, ettei koulutus ole synnytysvalmennus.

Kouluttajina toimivat pitkänlinjan kouluttajat ja kätilöt Johanna Honkanen ja Johanna Nyyssölä.

Ilmoittautuminen käynnissä.

Liikuta lasta lantiossa synnytyksen aikana -koulutus

Koulutus on suunnattu synnytyksen kanssa työskenteleville tai siitä kiinnostuneille. Huomioithan, ettei koulutus ole synnytysvalmennus.

Sukellamme syvälle synnytyksen fysiologiaan, sikiön rotaatioon ja lantion tasoihin synnytyksen aikana. Koulutuksen aikana opit, miten voit tukea sikiön rotaatiota ja edesauttaa alatiesynnytyksen mahdollisuutta niin helpoissa kuin haastavissakin synnytyksissä.

Kouluttajina kätilöt Johanna Honkanen ja Johanna Nyyssölä.

Imoittautuminen käynnissä.

Kenelle

Koulutukset on suunnattu kätilöille, lääkäreille, kätilöopiskelijoille, doulille, terveydenhoitajille, synnytysvalmentajille, fysioterapeuteille, osteopaateille ja aiheesta kiinnostuneille. Koulutukset eivät ole synnytysvalmennuksia.

Milloin

15.5 klo 10-18 Liikuta lasta lantiossa raskaudenaikana
16.5 klo 10-18 Liikuta lasta lantiossa synnytyksen aikana

17.9 klo 10-18 Liikuta lasta lantiossa raskaudenaikana
18.9 klo 10-18 Liikuta lasta lantiossa synnytyksen aikana

Missä

Osteopatiakoulu Atlas, Iso Omena, Piispansilta 9, Matinkylä, Espoo

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 225€ / koulutus tai 425€ / molemmat koulutukset. Hinnat sisältävät alv 24%.

Kurssiin sisältyy kahvi-, tee-, hedelmä- ja pähkinätarjoilu.

Sitova ilmoittautuminen tapahtuu oheisella lomakkeella. Ilmoittautumisen jälkeen saat kurssikutsun sekä laskun sähköpostiisi. Suoraan työnantajaa laskuttaminen on myös mahdollista. Verkkolaskutusosoitteen voi lähettää erillisenä tietona toimisto@osteopatiakoulu.fi.

Koulutuksen voi peruuttaa vain sairastapauksessa, kun koulutuspaikan on vastaanottanut. Tällöin kurssipaikka siirretään seuraavaan toteutukseen. Kurssimaksua ei palauteta.

Kysymyksiä?

Lähetä kysymyksesi sähköpostilla: toimisto@osteopatiakoulu.fi