MT-koulutus

Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus fysioterapeuteille ja hierojille

Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus on suunnattu fysioterapeuteille ja hierojille, jotka haluavat kehittää ammattiosaamistaan manuaalisten taitojen osalta. Kurssin opetus perustuu vahvasti käytännön taitojen opettamiseen. Kurssilla saat tehokkaita, välittömästi omaan työhön siirrettäviä tekniikoita. Tässä koulutuksessa ei istuta vain teorialuennoilla. Tällä kurssilla opit hoitamaan asiakkaita manuaalisin tekniikoin.

Koulutuksen laajuus: Koulutuskokonaisuus käsittää 4 kurssia.

Hinta :
314.52 e / kurssi + ALV 25,5 %

Nimike :
Kurssikokonaisuuden suorittaminen oikeuttaa käyttämään nimikettä MT-erikoistunut

Kouluttajat :
Lehmuskoski Tiina, fysioterapeutti, osteopaatti, MSc, osteopatian opettaja
Ruotsi Sami, osteopaatti, koulutettu hieroja, ammattivalmentaja
Seppä Nora, osteopaatti, koulutettu hieroja, hieronnan ja osteopatian opettaja
Seppälä Henri, koulutettu hieroja, osteopaatti

Kurssiaikataulu:

La klo 10-18
Su klo 09-16

Espoon ryhmään ilmoittautuminen tapahtuu verkkokaupan kautta ja maksamalla vahvistusmaksun 314.52 e + ALV 25,5 %. Tämä summa hyvitetään neljännestä kurssimaksustasi. Kurssilaskut 1.-3. erääntyvät maksettavaksi kuukautta ennen kurssia. Kurssit maksetaan oman ryhmän etenemistahdissa. Koulutuskokonaisuus käsittää 4 kurssia ja ilmoittautuminen koskee koko koulutuskokonaisuutta. Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksessa kurssin voi korvata seuraavan ryhmän mukana. Vahvistusmaksua ei makseta takaisin, jos peruutat tai siirrät opiskelupaikkasi.

Oulun ryhmään ilmoittautuminen tapahtuu lähettämällä ilmoittautumisen laskutusosoitteineen toimisto@osteopatiakoulu.fi. Ryhmän toteutuminen vahvistetaan riittävän osallistujamäärän täyttyessä.

Kurssin sisältö :

I Intro, yleisimpien tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoito
II Lantion ja lannerangan häiriöiden hoito
III  Alaraajaongelmien hoito
IV Yläraajojen, thorax- ja niska-alueen hoito

Koulutusajat Oulu:

Kurssi I 18-19.1.2025
Kurssi II 8-9.2.2025
Kurssi III 8-9.3.2025
Kurssi IV 26-27.4.2025

Koulutusajat Espoo:

Kurssi I 5-6.4.2025