Jatkokoulutukset

Advanced Soft Tissue Techniques 5-6.9.2025, The Vital Shoulder Complex 7.9.2025, John Gibbons

John Gibbons ensimmäistä kertaa Suomessa!

John Gibbons on kansainvälisesti arvostettu osteopaatti ja kouluttaja, joka opettaa koulutettuja hierojia, fysioterapeutteja ja osteopaatteja ympäri maailmaa. Hänen erityisosaamisalueitaan ovat tuki- ja liikuntaelimistön häiriöiden hoito ja kuntoutus.

John on myös tunnettu kirjailija, ja hän on julkaissut useita suosittuja kirjoja manuaalisesta terapiasta, kuten The Vital Shoulder Complex ja Muscle Energy Techniques. Lisäksi hän on julkaissut YouTube-kanavallaan yli 350 opetusvideota.

Kaksi erillistä koulutusta Osteopatiakoulu Atlaksessa:

Advanced Soft Tissue Techniques  5-6.9.2025, John Gibbons

Tämä kahden päivän kurssi tarjoaa syvällistä tietoa ja käytännön työkaluja kehon pehmytkudosten hoitoon, kuten Myofascial Release, Soft Tissue Release, Muscle Energy Techniques, Positional Release ja Trigger Point Therapy. Tämä koulutus sopii koulutetuille hierojille, fysioterapeuteille ja muille manuaaliterapian ammattilaisille, jotka haluavat syventää osaamistaan.

• Earlybird hinta 6.10.2024 saakka: 394€ + alv 25,5 %

• Hinta 454€ + alv 25,5 %

The Vital Shoulder Complex  7.9.2025, John Gibbons

Tämä yhden päivän koulutus keskittyy olkapään anatomiaan ja siihen liittyviin toiminnallisiin häiriöihin. Opit tehokkaita hoitotekniikoita, sekä tunnistamaan ja hoitamaan erilaisia olkapään kiputiloja. Kurssi tarjoaa välittömästi sovellettavaa tietoa. Tämä koulutus sopii koulutetuille hierojille, fysioterapeuteille ja muille manuaaliterapian ammattilaisille, jotka haluavat syventää osaamistaan.

• Earlybirdhinta 6.10.2024 saakka: 197€ + alv 25,5 %

• Hinta 257€ + alv 25,5 %

Osallistu erikoishinnalla molemmille kursseille!

Advanced Soft Tissue Techniques 5-6.9.2025, John Gibbons + The Vital Shoulder Complex 7.9.2025, John Gibbons

• Kaikki 3 päivää earlybird hinta 6.10 saakka: 556€ + alv 25,5 %

• Hinta 626€ + alv 25,5 %

Osta paikkasi tästä

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on sitova. Jos et pääsekään osallistumaan kurssille, voit halutessasi siirtää tai myydä paikkasi toiselle henkilölle.

Kenelle koulutus sopii?

• Hierojille

• Fysioterapeuteille

• Osteopaateille

• Kaikille manuaaliterapian ammattilaisille, jotka haluavat syventää osaamistaan

• Opetuskieli on englanti. Kurssilla on mukana suomalainen mentori.