MT-koulutus

Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus fysioterapeuteille ja hierojille

Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus on suunnattu fysioterapeuteille ja hierojille, jotka haluavat kehittää ammattiosaamistaan manuaalisten taitojen osalta. Kurssin opetus perustuu vahvasti käytännön taitojen opettamiseen. Kurssilla saat tehokkaita, välittömästi omaan työhön siirrettäviä tekniikoita. Tässä koulutuksessa ei istuta vain teorialuennoilla. Tällä kurssilla opit hoitamaan asiakkaita manuaalisin tekniikoin.

Koulutuksen laajuus: Koulutuskokonaisuus käsittää 4 kurssia.

Hinta :
314.52 e / kurssi + ALV 24 %

Nimike :
Kurssikokonaisuuden suorittaminen oikeuttaa käyttämään nimikettä MT-erikoistunut

Kouluttajat :
Lahdensuu Pekko, osteopaatti, koulutettu hieroja, osteopatian opettaja (Espoo)
Lehmuskoski Tiina, fysioterapeutti, osteopaatti, MSc, osteopatian opettaja (Oulu)
Ruotsi Sami, osteopaatti, koulutettu hieroja, ammattivalmentaja (Espoo ja Oulu)
Seppä Nora, osteopaatti, koulutettu hieroja, hieronnan ja osteopatian opettaja (Espoo ja Oulu)
Seppälä Henri, koulutettu hieroja, osteopaatti (Espoo ja Oulu)

Kurssiaikataulu:

La klo 10-18
Su klo 09-16

Ilmoittaudu

Koulutukseen ilmoittautumisen tapahtuu verkkokaupan kautta ja maksamalla vahvistusmaksun 314.52 e + ALV 24 %. Tämä summa hyvitetään sinulle neljännestä kurssimaksustasi. Kurssilaskut 1.-3. erääntyvät maksettavaksi kuukautta ennen kurssia. Koulutuskokonaisuus käsittää 4 kurssia ja ilmoittautuminen koskee koko koulutuskokonaisuutta. Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksessa kurssin voi korvata seuraavan ryhmän mukana. Vahvistusmaksua ei makseta takaisin, jos peruutat tai siirrät opiskelupaikkasi.

Kurssin sisältö :

I Intro, yleisimpien tuki- ja liikuntaelimistön vaivojen hoito
II Lantion ja lannerangan häiriöiden hoito
III  Alaraajaongelmien hoito
IV Yläraajojen, thorax- ja niska-alueen hoito

Koulutusajat Oulu:

Kurssi I 20-21.1.2024
Kurssi II 02-03.3.2024
Kurssi III 20-21.4.2024
Kurssi IV 08-09.6.2024

Koulutusajat Espoo:

Kurssi I 4-5.5.2024