Osteopaattiopinnot

21.3.2024 Osteopaatti -opinnot Oulu

12.9.2024 Osteopaatti -opinnot Espoo

Jatkokoulutukset

3-4.2.2024 Klassisen osteopatian diplomikoulutus etäluennot, Institute of Classical Osteopathy ICO & Atlas

7-10.3.2024 Klassisen osteopatian diplomikoulutus kurssi 4, Institute of Classical Osteopathy ICO & Atlas

13-14.4.2024 Klassisen osteopatian diplomikoulutus, etäluennot, Institute of Classical Osteopathy ICO & Atlas

08-10.05.2024 Pre-post graduate course, Caroline Stone. Kurssi on osa 4. vuoden osteopaattiopiskelijoiden opintoja. Kurssille on varattu muutamia paikkoja valmistuneille osteopaateille. Hinta 483€ + alv24%. Sitova ilmoittauminen tästä.

23-25.5.2024 Klassisen osteopatian diplomikoulutus kurssi 5, Institute of Classical Osteopathy ICO & Atlas

MT -koulutus

20-21.1.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Oulu
Kurssi 1. Lisätietoja koulutuksesta ja hausta tästä.

02-03.3.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Oulu
Kurssi 2

20-21.4.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Oulu
Kurssi 3

4-5.5.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Espoo
Kurssi 1. Lisätietoja koulutuksesta ja hausta tästä.

08-09.6.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Oulu
Kurssi 4

8-9.6.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Espoo
Kurssi 2

24-25.8.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Espoo
Kurssi 3

28-29.9.2024 Manuaalisten taitojen erikoistumiskoulutus, Espoo
Kurssi 4

Liikuta lasta -koulutus

15.5.2024 Liikuta lasta lantiossa raskauden aikana -koulutus

16.5.2024 Liikuta lasta lantiossa synnytyksen aikana -koulutus

Opetusklinikat

26-27.10.2024 Osteopatian opetusklinikka
Aikuisille suunnattu osteopatian opetusklinikka
Hoito on asiakkaalle maksuton. Olethan ystävällinen ja merkitset varaamasi ajan tarkasti kalenteriin. Varattuun hoitoaikaan saapuminen on tärkeää opiskelijoille. Opiskelijahoitoja suorittavat osteopatian opiskelijat, jotka ovat jo valmiita terveydenhuollon ammattilaisia ja suorittavat osteopaattiopintoja työn ohessa. Hoitotilanteessa on mukana 2-3 opiskelijaa. Hoitoon varattava aika on 60 min. Huomioithan, että itse hoito voi olla ajallisesti lyhyempi. Ajanvarauksen voi tehdä netissä (valitsemalla klinikan päivämäärän). Ajanvaraus avataan n. kuukausi ennen opetusklinikan ajankohtaa. Ajanvaraukseen pääset tästä.

30.11-1.12.2024 Osteopatian opetusklinikka
Aikuisille suunnattu osteopatian opetusklinikka

marraskuu 2025 Osteopatian opetusklinikka
Lapsille (0-8v) suunnattu osteopatian opetusklinikka
Hoito on asiakkaalle maksuton. Kirjaathan lapsen nimen ja iän ajanvarauksen lisätietoihin. Huoltajan tulee olla paikalla hoitotilanteessa. Olethan ystävällinen ja merkitset varaamasi ajan tarkasti kalenteriin. Varattuun hoitoaikaan saapuminen on tärkeää opiskelijoille. Opiskelijahoitoja suorittavat osteopatian opiskelijat, jotka ovat jo valmiita terveydenhuollon ammattilaisia ja suorittavat osteopaattiopintoja työn ohessa. Hoitotilanteessa on mukana 2-3 opiskelijaa. Hoitoon varattava aika on 60 min. Huomioithan, että itse hoito voi olla ajallisesti lyhyempi. Ajanvarauksen voi tehdä netissä (valitsemalla klinikan päivämäärän). Ajanvaraus avataan n. kuukausi ennen opetusklinikan ajankohtaa. Lisätietoja voi kysyä koulun vastaanotosta 044 7424 000. Ajanvaraukseen pääset tästä.